25 Ocak 2009 Pazar

07:11


e çocuğum yazık sana, sittir git yat uyu, bu saatte blog olayınamı giriceksin?velvelesi ile debelenmeyin(işiniz gücünüz yok sanki benim için debeleniceksiniz...olsun, düşüncesi güzel. "-I joined the army because I toughed I could make a difference-" tiradı yapan skik holivud filmi adamı edası tadı aldım dilimde...herneyse). karaya vurmuş balina gibi debelenmeye gerek yok.(gerçi onlarda malak gibi yatıolar..yazık ya..). debelenme olayını geçelim.

Bana geliolar sanırım. Artık ablam bile bi psikoloğa git demişse durum vahimdir.Üstüme vazife olarak regülatör valfi görevi üstlenmişliğim vardır kriz durumlarında...artık bende mi yalan oldum ne..

Herneyse, blog muhabbetini hiç sevmem, sevenide sevmem. Sadece rapidhare linki veren blog sayfalarını severim...

Blog olayı zaten nasıl bir isimdir? balık adı olur ondan.

-Blog adında bir balığım vardı.
+noldu?
-boğuldu!..ama yeni bi internet sayfası fikrim var. konsepte(ajans ağızları) balığın ismini vericem..

yukardaki muhabbeti anca teşvikiyede yaparsın... yada herkesin kendini dali,kubrick zannettiği bi güzel sanatlar fakültesinde.

anadoluda taşaan kralını geçerler, kazıklamışlar seni kurbağadır çocuum o balık değil. diye..

pffyyiu! nasıl geyiğe sardım! bunun üzerine bir türk kahvesi domalmalıyım ki, tadı çıksın.

bu blog olayı iyiymiş ya.

bloglama giriyim ben buna (hatırlatında bloglama.com diye de alan ismi aliyim!)

(whois.com dan bakmayın lan..aldım bile ekeke)
(evet kurbağam boğulduktan sonra balık aldım.ismini bloglama koydum. ama o da susuzluktan ölmüş..sanırım bi yerde bi yanlış yapıyorum!)

şiddetle bon iver tavsiye edilir. Türk kahvesi de öyle netekiM!(bi vadiye gidin netekiiimm diye bağırın ekosu postal ve tank sesi olarak duyuluyo...türkiyede sadece ama.)


lakin şimdi aklıma geldi.
gelgeller'in ingilizcesi de C'mon's muş. Opel domaltmasın sonra?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder